torsdag 16. september 2010

Hektiske dager...

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe innlegg, full skjerpings loves!!! Jeg begynte i ny jobb forrige mandag, så det har vært mye nytt å lære seg, jeg har blant annet vært på salgskurs. I tillegg har jeg beholdt en deltidstilling hos min gamle arbeidsgiver OG tatt ekstravakter hos arbeidsgiver nr 3.... Så dere skjønner.... Men det blir bedre snart!

Ellers har vi vært en helg og sprunget etter sau og kost oss med hele slekta fra min fars side. Jeg har strikket endel, må bare få tatt bilder av produksjonen, så kommer det innlegg om det også. Og ellers har jeg jammen anskaffet meg en aldri så liten forkjølelse også, alltid kjekt!

3 kommentarer:

  1. Jammen got du er en tidsoptimist, for det der hørtes slitsomt ut!

    Om du trenger en liten pust i bakken, kan du jo ta en kikk på bloggen min igjen... Det kan lønne seg! Tjihi! (o:

    SvarSlett
  2. Høres hektisk ut! Jeg krysser fingrene for bedre dager! :)

    Perfect Home party hos meg neste torsdag klokka åtte (med et bittelite forbehold om at vi kanskje må til Tromsø). Vil du komme?

    Klem

    SvarSlett
  3. Her er det bare å legge seg langflat og innrømme at man ikke har helt kontroll på timeplanen sin!
    Hadde ikke fått med meg at det er foreldremøte i bhg på tirsdag så siste (og endelige) datoen er søndag 3.oktober klokka åtte. :)
    Velkommen!

    Klem

    SvarSlett