lørdag 7. august 2010

Barselgave

En god kusinevenninne som også er gudmor til vår Sigurd på 3,5 fikk for noen uker siden ei skjønn lita jente. Lille Vilja må jo få gave, hun klarte tross alt å plage mammaen med rier i nærmere to døgn før hun fant det for godt å hilse på! Vi kjøpte bodyer på ferietur til Sverige, basisplagg er det alltid bruk for på små kropper. Når vi var på shopping i formiddag fikk de følge av denne sjarmøren fra Lamaze, som har massevis av flott leker til babyer.
                                 

Jeg var innom Panduro og kjøpte en stor pose vatt for å fylle ett nytt strikkeprosjekt, og klarte å få med meg tre nøster av Drops sitt Merino Extra Fine, i denne deilige grønnfargen.


Hva de skal bli til vet jeg ikke ennå, så i mellomtiden får de ligge og holde de andre garnnøstene mine med selskap. Det begynner å bli trangt om plassen i plastkassen, så det er godt at høsten snart er her! Strikkelysten har vært totalt fraværende i sommer, men jeg vet at den kommer snikende sammen med ullsokker, telys og nystekte boller... Må innrømme at jeg syns høsten er en deilig tid!
Nå sitter vi og venter på mormor og morfar som skal komme på formiddagskaffe. Vi har kjøpt med oss ostekake fra ett bakeri, til tross for at jeg mener kjøpekake er juks... Nuvel, regler er til for å brytes! GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar