torsdag 19. august 2010

Hipp hipp hurra!

Pickles sin nettbutikk fyller 1 år i dag, og feirer dette med konkurranse! Du må kommentere dette innlegget med link til ett bilde av noe du har laget med pickles-garn, så er du med i trekningen. Tre vinnere får overraskelsespakker verdi 1.000,- fra pickles-butikken!


Selv har jeg så langt bare strikket en bolero i garnet deres, og den er jeg ikke helt fornøyd med, så jeg vet ikke om det er noe å vise frem. Men har jo garn liggende til ett planlagt prosjekt, så kanskje.... Fristen for å være med er 26. august, så da har jeg jo noen dager på meg :)

Dersom du ikke har vært borti garnet fra Pickles før er butikken vel verdt ett besøk. Masse deilig mykt garn i skjønne farger! Og gode oppskrifter!!

5 kommentarer:

  1. Nei, vi får ikke IKEA-katalogen automatisk her i nord! :( Du får komme hit å sniktitte litt i min om nøden blir for stor! ;)

    Lampa er fra Perfect Home - den heter New York elektrisk lampe tror jeg (dette er den minste).

    SvarSlett
  2. Kom kom på Perfect Home! :) Jeg skal gi deg beskjed før partyet. Forresten, vet jeg hvem du er eller? ;) Nysgjerrig!

    SvarSlett
  3. Du får janus-tilbudet på Coop Prix, Coop Mega og Coop Marked også!!! :-D

    SvarSlett