onsdag 18. august 2010

Det perfekte tv-strikketøy

 Har lenge vært på jakt etter nytt mønster på kopptuer, så når jeg kom over denne hos Monai måtte jeg teste. Hadde litt bomullsgarn liggende, så nå har jeg fått slanket garnlageret og strikket noe nyttig samtidig! Oppskriften var superenkel, så jeg har strikket til tv, mens vi kjører bil, mens jeg lager middag, i det hele tatt... Sjefen bare rister på hodet når han ser jeg står ved komfyren og strikker, men han er godt fornøyd med de nye kopptuene :)


Den blå er strikket i Schachenmayr, de to grønnmelerte i Marks & Kattens Bianca, og den hvite i Mor Aase fra Rema 1000.

Ennå har jeg mange nøster og rester igjen, så det blir nok flere kopptuer i løpet av høsten. Lurer på om jeg skal prøve denne oppskriften som jeg også fant på Monai sin blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar