torsdag 5. august 2010

Pakke i posten!

Før helga bestilte jeg litt bøker fra Haugen Bok, og i dag kom det i posten. Yay!! Alltid gøy med pakke i posten, selv om jeg pent må betale for innholdet i denne :) Hadde bestilt tre bøker av Camilla Läckberg, mitt nyeste funn blant svensk krim. Har lest den første hun skrev, Isdronningen, og likte den godt. Så nå har jeg bestilt de tre neste bøkene hennes, håper det fortsetter like bra!

Så to interiørbøker, Easy Country og Cheap Chic. Begge var paperback, så prisen var absolutt til å leve med! Selv om vi bor i ei knøttlita og overfylt leilighet som vi atpåtil leier, har jeg sterk tro på at jeg en vakker dag skal få mitt eget hus å innrede. Og sånt er krever jo litt planlegging!



I tillegg var det med en skikkelig chick-lit som skal få være med på ferietur senere i måneden, og en bok om 2. verdenskrig til Sjefen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar