tirsdag 24. august 2010

Har du sett Epla?

"Epla er ett nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting!" heter det i headeren. Og jammen er det masse fint der! Jeg kan sitte i timesvis å drømme meg bort, bli inspirert, og bare håpe at jeg en vakker dag blir like flink som alle som selger tingene sine der. Her er ett knippe skatter derfra.

Armbånd i sølv og jade fra AnneLi Design


Hyggelig høstkjole fra Marengo Design


Superkul matpakkepose foret med voksduk, fra Poppydesign Fabric. Denne har jeg såååå lyst på! Kanskje jeg begynner å ta med matpakke på jobb da..?



Ett blått esel fra En Gal Ku.


Pengepung i bevernylon fra mariaparia



Dette var et bittelite utvalg av alt det fine, rare og morsomme som finnes der inne. Så dersom du er ute etter noe litt utenom det vanlige anbefales ett besøk der! Nå må det visst leses littTom & Jerry her, fortsatt god tirsdag!

1 kommentar:

  1. Hei!

    Flott blogg du har :-) Og Takk for at du viser frem matposen til Poppy i bloggen din :-)

    SvarSlett