mandag 9. august 2010

Kort til en prinsesse

Ingen gave er komplett uten ett kort, heller ikke lille Vilja sin barselgave. Jeg har laget ett råååsa kort med digitalt stempel fra Bodils Scrappeverden. Hun har mange flotte digistempler, som atpåtil er gratis!

De skikkelig proffe kortlagerne har jo spesielle tusjer eller blekk for å fargelegge sine stempeltrykk med, så avansert er nok ikke jeg. Her er det ungenes fargeblyanter som er brukt, men det blir nå fargelagt av de også, om enn ikke like flott :)


Jeg klarer ikke å huske hvilken produsent mønsterarkene er fra, men jeg bestiller ofte fra Papirloftet, så det er godt mulig de er kjøpt der. Det er en kjempeflott nettbutikk med stort utvalg, god service og rask ekspedering. Hva mer kan man vel ønske seg?!?


Og for å få metallstilkene snurret sånn fint, bruker jeg en strikkepinne! Man tager hva man haver... De hjerteformede perlene er kjøpt på Europris, og velourbåndet på Panduro.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar